Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΖΕΚΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ

Στην διάθεση των κατοίκων των Κυργίων, των δημοτών του ευρύτερου Δήμου Δοξάτου και του συνδυασμού μας, έθεσε τον εαυτό του ο κ. Ζεκερίδης Χαράλαμπος. Παρακάτω σας παραθέτουμε ένα σύντομο βιογραφικό του.







Ονοματεπώνυμο : Ζεκερίδης Χαράλαμπος

Πατρώνυμο : Αβραάμ


Ημερομηνία γέννησης : 1973


Σπουδές: Απόφοιτος ΤΕΛ Λυκείου Δοξάτου

Επάγγελμα: Προπονητής Ποδοσφαίρου

Κατοικία : Κύργια Δράμας


Κινητό Τηλέφωνο : 6972348518



"Ονομάζομαι Ζεκερίδης Χαράλαμπος, είμαι έγγαμος και πατέρας 2 κοριτσιών της Ελευθερίας και της Αργυρώς. Η μεγάλη μου αγάπη είναι το Ποδόσφαιρο που υπηρετώ από την παιδική μου ηλικία και συνεχίζω όλα αυτά τα χρόνια. Η κορύφωση της καριέρας μου ως ποδοσφαιριστής ήταν η θητεία μου στην Επαγγελματική Ομάδα Ποδοσφαίρου της ΠΑΕ Ξάνθης. Είμαι δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Δοξάτου και αντιπρόεδρος της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Δοξάτου."



Καλή επιτυχία Μπάμπη.



"ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ". 
Δημήτριος Δαλακάκης 
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Δοξάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου